Przejdź do menu Przejdź do treści

Wyniki badań ankietowych dot. zdiagnozowania autooceny studentów w odniesieniu do ich kondycji fizycznej, psychicznej i społecznej, wraz ze wskazaniami oczekiwanej pomocy.


Zakończono projekt prowadzony przez Instytut Pedagogiki UMCS w Lublinie oraz Uniwersytet Rzeszowski. Celem projektu było zdiagnozowanie autooceny studentów dotyczącej ich kondycji fizycznej, psychicznej i społecznej, wraz ze wskazaniami oczekiwanej pomocy.

Badania były realizowane na różnych wydziałach nauk humanistycznych i społecznych polskich uczelni wyższych w oparciu o technikę ankiety internetowej.

 

Dzięki udostępnionym linkom studenci naszego Wydziału mogli wziąć udział w badaniu, za co zespół realizujący projekt wyraża swoje podziękowanie. Poniższy link prowadzi do dwóch raportów, które zostały przygotowane na podstawie zebranego materiału empirycznego:

https://www.umcs.pl/pl/aktualnosci,59,konsekwencje-edukacji-zdalnej-w-ocenie-maturzystow-oraz-studentow,110780.chtm

 

Zachęcam do zapoznania się z nimi.


Bardzo dziękujemy wszystkim osobom, które wzięły udział w badaniu.